czwartek, 10 lipca 2014

Together - Prima July BAP

Skusiłam się w końcu i ja ;-)
Przygotowałam scrapa na lipcowe wyzwanie z mapką - Build A Page na blogu Prima.

I did it myself ;-)
I prepared layout on July sketch Build A Page on Prima's blog.





Użyłam papierów z kilku primowych kolekcji - "Anna Marie", "Delight" i "Allstar", primowej maski - murek, ćwieków - gwiazdek i spinacza z tulipanem.
Do tego jak zawsze u mnie mnóstwo mediów - mgiełek Lindy's Stamp Gang, stemple 7 Dots Studio, tekturki ze Scrapińca i button z Lemoncraft.

I used papers from few Prima collections - "Anna Marie", "Delight" and "Allstar", Prima mask - bricks, star brads and tulip clip.
And as always in my projects You can find lots of Lindy's Stamp Gang mists, 7 Dots Studio stamps, Scrapiniec chipboards and Lemoncraft flair.


A to już mapka - stworzona przez Kasię Krzymińską, Czekoczynę :-)
And there's the map - created by Kasia Krzymińska, Czekoczyna :-)

2 komentarze:

sajciastyczna pisze...

fenomenalny ten LO's!!!

Karolina Czołba pisze...

Niesamowite kolory ! Świetna praca. Ja też zrobiłam pierwszy raz do Primy , ale mam problem z zalinkowaniem.