poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Best - 7 Dots Studio inspiration

Witajcie!
Dziś na blogu 7 Dots Studio moja inspiracja na sierpień :-) Jest to scrap ze zdjęciem mojego starszego synka, z którego jestem bardzo dumna. Czasem jest zarozumiały i wkurzający, ale jest dla mnie prawdziwym "debeściakiem" ;-)
Zdjęcie zrobiłam podczas wiosennego konkursu czytelniczego. Paweł był jego najmłodszym uczestnikiem, ale wygrał :-)

Hello!
Today on 7 Dots Studio blog You can find my August insiration :-) It's the layout with a picture of my oldest son, that I am very proud of. Indeed, he is very cocky and annoying sometimes, but he is the best for me ;-)
The picture was taken during spring reading contest. Paweł was the youngest participant but he won :-)





Użyłam: / I used:
7 Dots Studio
Illumination – Diversity
Illumination – Connections
Illumination – Acceptance
Illumination – Element Stickers 6×12
Illumination – Die-cut Elements 6×12
Illumination – Clear Stamps 1
Illumination – Clear Stamps 2
Cold Country – Clear Stamps

UmWow Studio - tekturki / chipboards
Lindy's Stamp Gang - mgiełki / mists

3 komentarze:

sajciastyczna pisze...

totalnie fenomenalnie zagospodarowałaś tego scrapa, jest świetny!

Asikazj pisze...

Super Aniu. A jak przeczytała m o Twoim synku, to jakbym o swojej córce czytała. :) Śliczne kolorki i kolekcja papierów skądś znajoma :)

wiosanka pisze...

Dziękuję dziewczyny :-)
Asia, oczywiście, że znajoma ;-)