poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Inspiration - Prima August BAP

Witajcie!
Dziś zaczął się ostatni tydzień wakacji w Polsce. Ja rozpoczęłam go wakacyjnym, wesołym scrapem :-) Wykonałam go z myślą o sierpniowym wyzwaniu z mapką - Build a Page na blogu Prima :-)

Hello!
The last holidays week started today in Poland. I welcome it with joyful layout :-) I made it for August Build a Page on Prima blog :-)




Bazą tego letniego scrapa jest papier z kolekcji zimowej - "Special Delivery" :-) Użyłam też skrawków papierów i naklejek z kolekcji "Allstar", "Delight", "SeaShore" i "Stationer's Desk" oraz maski - murek i ćwieków - gwiazdek.

Media to mgiełki Lindy's Stamp Gang i wodne farbki z 13 Arts, stemple - moje ukochane z 7 Dots Studio, tekturki ze Scrapińca i button z Lemoncraft.

The base of this summery layout is paper from winter collection - "Special Delivery" :-) I also used papers and stickers of "Allstar", "Delight", "SeaShore" and "Stationer's Desk" collections, Prima mask - bricks and star brads.

Media - Lindy's Stamp Gang mists and water paints from 13 Arts, stamps - my beloved from 7 Dots Studio, Scrapiniec chipboards and Lemoncraft flair.

A to mapka / And there's the map: 

2 komentarze:

KOLOROWY ptak pisze...

świetna praca! uwielbiam takie chlapania :)

wiosanka pisze...

Dziękuję! :-*