piątek, 15 sierpnia 2014

Simply the best - Once Upon A... Sketch

Dzień dobry :-)
Jak zawsze 15 każdego miesiąca na blogu Once Upon A... Sketch pojawiają się inspiracje drugiej części zespołu do naszego miesięcznego wyzwania. A wśród nich i moja praca :-)
Tematem przewodnim w sierpniu są "Mężczyźni mojego życia". O kimże zatem może być mój scrap? ;-)

Good morning :-)
As every 15th of each month at Once Upon A... Sketch blog we present inspirations from the second part of our team. And my project is among them :-)
The theme in August is "Men in our lifes". So who could be in my project, what do You think? ;-)









Materiały: / Supplies:
Prima Marketing Flowers - papiery z kolekcji Sea Shore / papers from Sea Shore collection
7 Dots Studio - stemple i naklejki / stamps and stickers
Scrapiniec - tekturki / chipboards
Lindy's Stamp Gang - mgiełki / mists
13 arts - farbki wodne / water paints


Cudną tekturkę ze Scrapińca, która jest tytułem scrapa pokolorowałam dwoma mgiełkami Lindy's Stamp Gang - niebieską i zieloną. Uwielbiam ten efekt mieszania się kolorów i fantastyczny połysk :-)

Amazing title chipboard from Scrapiniec I coloured with two Lindy's Stamp Gang mists - blue and green. I love the effect of mixing colours and fantastic shine :-)

3 komentarze:

Karmeleiro pisze...

Piekne morskie kolory!

jelissa mei pisze...

what a fabulous take on the sketch Anna! Love all your whimsical additions and layers!

wiosanka pisze...

Dzięki Karmelku :-)
Jelissa - thank You so much! <3 I am very happy You like my work!