sobota, 9 sierpnia 2014

They rock - Scrapiniec

Witajcie!
Dziś mam przyjemność inspirować na blogu Scrapińca :-) A że wciąż mamy lato i wakacje, to i u mnie kolejna, wakacyjna praca. Pełen radości i energii scrap :-)
O zdjęciu mogę powiedzieć tylko jedno - właśnie takie są moje dzieci :-)

Hello!
Today I have a pleasure to inspire on Scrapiniec blog :-) And because we still have summer and holidays, there is another holiday project here. Layout full of joy and energy :-)
I can only say one thing about this photo - that's exactly how my children are :-)






Użyłam: / I used:
Ramka photo shoot


Scrapa wykonałam według palety kolorystycznej sierpniowego wyzwania na blogu Lindy's Stamp Gang.

I made this layout inspired by color palette of August color challenge on Lindy's Stamp Gang blog.
http://blog.lindystampgang.com/2014/08/01/new-release-and-august-2014-color-challenge/


Użyłam / I used:
Blue Hawaiian Blue
Cocklebells Coral
Sea Grass Green


Miłego weekendu!
Have a great weekend!

7 komentarzy:

magda pisze...

Jest po prostu fantastyczny! Potężna dawka energii i kolorów, rewelacja!!

Panna Totti pisze...

Niesamowicie radosny! Super!!!

Maremi's Small Art pisze...

Aniu wesz, ze jestem ogromnym fanem Twoich scrapow. Wspaniala praca, cudne kolory, rewelacyjne tlo. Radosna i pelna wdzieku praca. Love every single bit of the page. Many thanks for playing with us at Lindy's Stamp Gang. Marta xx

wiosanka pisze...

Magda, bardzo Ci dziękuję kochana :-)

Panna Totti, ogromnie się cieszę, że Ci się podoba :-)

Marta, jestem ogromnie szczęśliwa, że właśnie od Ciebie "słyszę" takie słowa! Bardzo Ci dziękuję! :-)

Таня Паламарчук pisze...

Wow! Love photo!!! And awesome LO! Thanks for playing with us at Lindy's Stamp Gang;)

jelissa mei pisze...

fabulous page and so cool!

wiosanka pisze...

Tanja, Jelissa thank You girls! :-)