czwartek, 21 sierpnia 2014

Together we so ROCK - Scrapiniec

Witajcie:-)
Uwielbiam kolorowe scrapy. Lubię łączyć różne barwy, podpatrywać jak się wzajemnie przenikają i tworzą ciekaw efekty. Ale tym razem do wykonania LO wykorzystałam jedynie trzy kolory, bardzo zdecydowane - czerń, biel i kolor niebieski. Bawiłam się wyśmienicie a efekt ogromnie mi się podoba. Mam nadzieję, że Wam również :-)

Hello!
I love colorful layouts. I like to mix different colors, to watch how they blend and create amazing effects. But this time I used only three colors to make my layout. Very strong colors - black, white and blue. I had a great fun while creating and I like very much the final effect. I hope You'll like it as well :-)




Zdjęcie to selfie desperacko robione na warszawskim Zlocie w czerwcu, pamiętasz Pi? ;-)

The picture is selfie, made desperately on Warsaw meeting this June, do You remember Pi? ;-)

Ten projekt jest też dziś inspiracją na blogu Scrapińca - tytuł to fantastyczna tekturka z nowej scrapińcowej kolekcji You ROCK my world - jeśli jej jeszcze nie znacie koniecznie zajrzyjcie do sklepu!

This project is also today's inspiration at Scrapiniec blog - the title is fantastic chipboard from new collection You ROCK my world. If You don't know it yet, go necessarily to Scrapiniec store!


Do wykonania pracy wykorzystałam mapkę - SODAsketch #8 :-)

To make my project I used SODAsketch #8 :-)


Materiały: / Supplies:
SODAlicious - papiery i elementy akrylowe / papers and acrylic elements
7 Dots Studio - stemple / stamps
Lindy's Stamp Gang - mgiełka / mist
Scrapiniec - tekturki / chipboards
Lemoncraft - badzik / flair

5 komentarzy:

Asikazj pisze...

Ale fajny Aniu. Taki bałaganiarski, pomieszany, niesymetryczny! Super! :) Genialny!Bardzo mi się podoba. I te Twoje błękity... A zdjęcie fenomenalne ;-)

wiosanka pisze...

Dzięki Asiu :-)
Naprawdę miałam ogromną frajdę gdy go tworzyłam :-)

Pinezk Owa pisze...

mam go, mam go, nikomu go nie oddam :) na żywo jeszcze fajniejszy niż na martwo :P

mosia m. pisze...

I Twoja wersja jest równie świetna co Pinezki - extra!

Aka pisze...

Przyszłam od Pi :) I chwalę!!! Świetny scrap, w super kolorach :)