poniedziałek, 15 września 2014

Imagination is everything - scrapki - wyzwaniowo

Witajcie!
Lubicie kolor różowy? Ja lubię, ale mam problem z użyciem różu w moich pracach. Każdy taki projekt to dla mnie spore wyzwanie. A ostatnio przyszło mi się zmierzyć ze sporą dawką różu - wszystko dzięki wrześniowemu wyzwaniu na scrapki - wyzwaniowo :-)

Hello!
Do You like pink? I do, but I have problem with using pink in my projects. Every such project is a big challenge for me. And lately I had to face with lots of pink - thank to September Challenge at scrapki - wyzwaniowo :-)








Nie mogłam oprzeć się pokusie użycia tego przezabawnego zdjęcia :-) Doskonale dopasowały się do niego papiery z mojej ukochanej kolekcji - Illumination z 7 Dots Studio, i to zarówno ich ciemne jak i jasne strony. Do wykonania tła w tej pracy użyłam dużo stempli, gesso i chlapania mgiełkami.

I couldn't resist the temptation to use this funny photo :-) Papers from Illumination (7 Dots Studio) which is my beloved collection fit excellent to this picture. Not only the dark but also the light sides of them. To make the background I used lots of gesso, stamps and splashed mists.

Użyłam: / I used:
7 Dots Studio - Illumination - papiery, naklejki, stemple, tekturki i elementy papierowe / papers, stickers, stamps, chipboards and paper elements
7 Dots Studio - Cold Country - stemple / stamps
7 Dots Studio - Messy Head - naklejki / stickers
Lindy's Stamp Gang - mgiełki / mists
Lemoncraft - taśmy washi i badzik / washi tapes and the flair
UmWow Studio - maska / mask
SODAlicious - strzałki akrylowe / acrylic arrows


Koniecznie zajrzyjcie na bloga scrapki - wyzwaniowo! Znajdziecie tam zachwycające projekty naszego zespołu i dokładny opis zasad, które po wakacjach uległy pozytywnym zmianom :-)

Look at scrapki - wyzwaniowo blog! You can find there amazing projects of our team and the rules that was changed from September :-)

2 komentarze:

Asikazj pisze...

Aniu, ależ różowo u Ciebie :) ;) Oczom nie wierzę ;-) Ślicznie! Super! Podziwiam :)

wiosanka pisze...

Dzięki Asiu :-)
chlapałam tym różem z dziką frajdą i szaleństwem w oczach :-)