niedziela, 28 września 2014

Ja i kwiaty :-) Czyli warsztat Czekoczyny w Poznaniu

Witajcie!
Wczoraj świetnie się bawiłam na Ogólnopolskim Craft Party w Poznaniu. To była fantastyczna impreza - wielkie brawa dla organizatorek :-)
Spotkałam wiele znajomych twarzy, był czas na sympatyczne pogaduchy, małe zakupy, śmiechy i warsztaty.
Na warsztat Czekoczyny wpadłam lekko spóźniona (korek w Suchym Lesie, wrrrr) a pierwsza moja myśl gdy zobaczyłam przygotowany dla mnie ogromny stos papierowych kwiatków to było "O mój Boże, co ja z tym zrobię!? Chyba schowam do torby!" :-) Ale potem jakoś poszło ;-) Do tego stopnia, że na moim scrapie znalazło się... 29 kwiatków! To mój życiowy rekord, limit roczny wyczerpany i raczej już tego nie powtórzę :-) Ale zabawa była znakomita :-)










Kasia - dziękuję :-)

4 komentarze:

SiódmyAnioł pisze...

Zaszalałaś ;) Cieszę się, że mogłyśmy się zobaczyć - chociaż w przelocie :)

Joanna Jankowska pisze...

Genialnie wyszło:) zazdroszczę ilości kwiatów, która przypadła Ci w udziale. Pięknie znalazłaś miejsce dla nich wszystkich :) miło było Aniu Cię spotkać :) do zobaczenia mam nadzieję w warszawie :)

Ewik pisze...

Przepięknie CI ta praca wyszła:))

wiosanka pisze...

Bardzo Wam dziękuję! :-)
Fajnie było się spotkać w Poznaniu :-)