wtorek, 2 września 2014

Rockstar - 7 Dots Studio album and tutorial

Witajcie!
Nadszedł wrzesień, dzieci w przedszkolach i szkołach... można więc już zacząć pokazywać prace z serii wakacyjne wspomnienia ;-)
Na dzisiejszą inspirację na blogu 7 Dots Studio przygotowałam wakacyjny album :-)

Hello!
September has came, kids are in kindergartens and schools... so it is the right time to start presenting "holidays memories" projects ;-)
For my todays' inspiration on 7 Dots Studio blog I prepared holidays album :-)








Moje dzieci są bardzo aktywne. A atrakcje w parku linowym upodobały sobie szczególnie :-) Do oprawy ich zielonych, leśnych zdjęć wybrałam piękne materiały 7 Dots Studio:

My kids are very active. And rope park attractions liking the most :-) To frame theit green, foresty photos I chose beautiful products from 7 Dots Studio:

Illumination – Clear Stamps 2
Illumination – Clear Stamps 1
9th Wave – Stormy Sea
9th Wave – Coral Reef
9th Wave – Deep Water
9th Wave – Golden Sand
Nature Walk – Word Stickers 6×12
Nature Walk – Clear Stamps
Nature Walk – Gray Day
Nature Walk – Musical Blooms
Nature Walk – Winged Vines

Użyłam również / I also used:
fantastyczne tekturki ze Scrapińca / fantastic chipboards from Scrapiniec
moje ukochane mgiełki Lindy's Stamp Gang / my favourite Lindy's Stamp Gang mists
farbki wodne 13 Arts / water paints from 13 Arts


Mam też dla Was niespodziankę :-) Przygotowałam też kurs, w którym pokazuję krok po kroku jak wykonałam ten album. Mam nadzieję, że będzie dla Was inspirujący.

I also have a surprise for You :-) I prepared step by step tutorial, showing how I made this album. I hope it will be inspiring for You.

Miłego dnia!
Have a nice day everybody!

2 komentarze:

Asikazj pisze...

Pięknie Anuś, i ile pracy... Każda strona inna, idealna, dopracowana. Podziwiam :)

wiosanka pisze...

Dziękuje Asiu! :-*