sobota, 18 października 2014

Cabin Girl - Scrapiniec

Witajcie!
Dziś w ramach inspiracji dla Scrapińca mam dla Was pracę mediową. Zainspirowana wspaniałymi warsztatami u Agnieszki Anny, w których miałam przyjemność brać udział, stworzyłam suknię dziewczyny marynarza.

Hello!
Today I'd like to present mixed-media project - my inspiration for Scrapiniec. I was inspired by wonderful classes by Agnieszka Anna that I took part in, and I created a dress of the sailor's girlfriend.





Użyłam pięknych Scrapińcowych tekturek: / I used beautiful chipboards from Scrapiniec:
Kotwica 3 szt

Pozostałe materiały: / Other materials:
7 Dots Studio - naklejki, stemple i maska z najnowszej kolekcji Destination Uknknown / stickers, stencil and stamps from the newest collection - Destination Unknown
Lindy's Stamp Gang - mgiełki / mists
Lemoncraft - koronki / laces
 

Wspaniałego weekendu! / Have a great weekend!

5 komentarzy:

Joanna Jankowska pisze...

Przepiękna - genialna wprost! :)

magda pisze...

Fantastyczna, jestem pod wrażeniem :)

mosia m. pisze...

Fenomenalna! Prawdziwy majstersztyk!

Dorota pisze...

Aniu, coś wspaniałego! Przepiękna praca!

wiosanka pisze...

Dziękuję dziewczyny :-) Cieszę się, że się Wam podoba :-)