wtorek, 9 grudnia 2014

My Wish - Memories Trend

Witajcie!
Czy ja się już chwaliłam, że w przyszłym roku będę częścią świetnego, greckiego DT Memories Trend? Na pewno ;-) Dziś chciałabym wam pokazać moją pierwszą pracę - świąteczny layout :-) Zdjęcie jest już historyczne, ale bardzo je lubię :-)
Cóż, Święta nadchodzą :-)

Hello!
Have I mentioned yet, that in the next year I'll be a prat of great, greek DT Memories Trend? I am sure I have ;-) Today I'd like to show You my first project - Christmas layout :-) The picture is historical but I like it very much :-)
Well, well, Christmas is coming :-)




 

Użyłam: / I used:
Webster's Pages - papers from a Botanical Christmas collection
Webster's Pages - deluxe Journaling card Set - a Botanical Christmas collection
Webster's Pages - fabric ribbons - a Botanical Christmas collection
Kaisercraft - Wood Flourishes - hanging flourish trees
Adirondack Acrylic Paint Dabber - Lettuce

2 komentarze:

Joanna Jankowska pisze...

Kolory super do choinki :) Piękne zdjęcie :) Całość bardzo mi się podoba. Jak zawsze u Ciebie :)

Oxana Moupasiridou pisze...

oh wow! what an amazing mixed media layout.looks so magical^.^