wtorek, 16 grudnia 2014

Words & Paintery December Challenge

Witajcie kochani!
Dziś przychodzę do Was z inspiracją na grudniowe wyzwanie Words & Paintery :-) Tym razem patrzymy na grudzień przez różowe okulary ;-) Ma być błyszcząco, lśniąco i pastelowo :-)

Hello!
Today I come to You with inspiration for December Challenge at Words &Paintery :-) This time we can see December in pink ;-) It has to shimmer, shine and be pastel :-)

A oto moja inspiracja: / And there's my inspiration:







Gorąco Was zachęcam do tego, byście pomimo przygotowań do Świąt znaleźli chwilkę i wzięli udział w naszym wyzwaniu. W tym miesiącu nagrodzimy aż TRZY najlepsze projekty :-)

I encourage You to take part in our challenge. I know that Christmas is coming but... we have three prizes for best projects :-)


Do wykonania mojej pracy użyłam:
7 Dots Studio - papiery, dodatki papierowe, naklejki, tekturki, maski i stemple / papers, paper elements, stickers, chipboards, stencils and stamps
Lindy's Stamp Gang - mgiełki / mists

2 komentarze:

adziamar pisze...

Świetny, podobają mi się kolory i te chlapania, jestem fanką chlapania, pozdrawiam

wiosanka pisze...

Dzięki :-) Pozdrawiam!