czwartek, 1 stycznia 2015

Keep Calm - 7 Dots Studio

Witajcie kochani w pierwszy dzień Nowego Roku! :-)
Mam dziś wielką przyjemność wraz z wielce utalentowaną artystką - Riikką Kovasin otwierać ten Nowy Rok postem na blogu 7 Dots Studio! :-)

Ciekawa jestem czy robicie noworoczne postanowienia i plany :-) Ja zazwyczaj nie :-) Na ten rok po prostu założyłam sobie, że będę szczęśliwa. Zamierzam doceniać małe przyjemności, dostrzegać cenne chwile i nie tracić równowagi w sytuacjach, które nie są dla mnie szczególnie miłe ;-)


Hello lovelies in the first day on the New Year! :-)
I have a great pleasure to open this New Year with my very talented friend Riikka Kovasin on 7 Dots Studio blog! :-)

I wonder if You make any New Years resolutions and plans :-) I usually don't :-) On this year I just planned to be happy. I am going to appreciate little pleasures and precious moments and keep calm in situations that are not nice for me ;-)






Użyłam: / I used:
7 Dots Studio:

Lindy's Stamp Gang  - mgiełki / mists


Wspaniałego Nowego Roku kochani!
Have a great New Year!

3 komentarze:

Joanna Jankowska pisze...

Ależ mi się podoba!super kolory i dodatki. Aniu wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

Mona Pendleton pisze...

Such a beautiful layout and pretty photo! Love all the layers and splatters of color! Happy New Year!

wiosanka pisze...

Thank You ladies! All the best for You too :-)