środa, 14 stycznia 2015

Oh Happy Day - Memories Trend

Witajcie kochani!
Dziwną mamy zimę na północy Polski w tym roku. Nasze zimy zawsze były pełne śniegu i mroźne, a teraz nie ma śniegu, niebo jest zachmurzone i mocno wieje. I nie ma mrozu! Cóż zatem pozostaje? Tworzenie prawie wiosennych projektów ;-)

Miętowy od dawna jest jednym z moich ukochanych kolorów. Jest uniwersalny i pasuje do wielu innych barw. W layoucie, który wykonałam dla Memories Trend, miętowy zmieszałam ze złotem, kolorem żółtym i białym. A oto efekt.


Hello!
Here where I live - in north Poland we have a very strange winter this year. Our winters used to be snowy and frosty but now there's no snow, the sky is cloudy and it's very windy. With no frost! So the projects that I create are almost in a spring mood ;-)

Mint is one of my beloved colors - it's very universal and fits to lots of different colors. In my layout that I created for Memories Trend I mixed mint, gold, yellow and white. And there is the result.






Użyłam: / I used:
Authentique - Renew - Foundation One
Authentique - Renew - Transform
Authentique - Renew - Puzzle Pieces die cuts
Authentique - Renew - Block Numbers die cuts
Authentique - Renew - Titles & Phases die cuts
Bella BLD - Sophisticates - Quattrofina Milk &Oreo
Adirondack Acrylic Paint Dabber - Lemonade
TCW - Dina's Paint Lids
Kaisercraft - Pearls
Crafty Power Tape in Dispenser


Miłego dnia!
Have a nice day!

4 komentarze:

kajka pisze...

Śliczne Aniu!
U nas pogoda taka sama. Mam tylko nadzieję, że nie napada śniegu w środku wiosny. :-(

mosia m. pisze...

Super! Świetnie wyglądają te puzzle :-)

Joanna Jankowska pisze...

Puzzle, kolory, całość wygląda nieziemsko. Bardzo mi się podoba :)

wiosanka pisze...

Dziękuje kochane dziewczęta!
Bardzo mi zawsze miło czytać Wasze cudowne komentarze! Dziękuję! :-)