niedziela, 15 lutego 2015

Having so much fun - Words & Paintery February Challenge

Witajcie!
Czy u Was też już tak nieśmiało, nieśmiało czuć wiosnę? :-) Ja już postanowiłam powolutku wprowadzać się w wiosenny nastrój, na parapecie zakwitają mi hiacynty, a projekty, które wykonuję mają coraz więcej żywych, radosnych barw.
Dziś chciałabym Wam pokazać mój layout wykonany na lutowe wyzwanie Words & Paintery.

Hello!
Do You feel spring in the air already? :-) I decided to get myself into spring mood, hyacinths bloom onmy window and the projects that I made have more spring, vibrant, joyful colors.
Today I'd like to show You a layout made on February Challenge at Words & Paintery.




Serdecznie zapraszamy do zabawy! W tym miesiącu mamy wspaniałych sponosów! 7 Dots Studio i Your Creative Wings! A oto nasze lutowe kolory:

We invite You to play with us. This month we have wonderful sponsors! 7 Dots Studio and Your Creative Wings! And there are our february colors:


Do wykonania mojej pracy użyłam:
7 Dots Studio - papiery, dodatki papierowe, naklejki i stemple (kolekcje Love is in the air i Illumination) / papers, paper embellies, stickers and stamps (collections Love is in the air and Illumination)
Scrapiniec - tekturki / chipboards
Lindy's Stamp Gang - mgiełki / mists 
Authentique - elementy papierowe z kolekcji Renew / Renew Puzzle Pieces die cuts 

 

2 komentarze:

Joanna Jankowska pisze...

Ależ kolorowo i wiosennie u Ciebie!:)

wiosanka pisze...

Dzięki Asiu :-* Staram się ;-)