środa, 11 lutego 2015

Layout podróżniczy i zaproszenia urodzinowe / Travel layout and birthday invitations

Witajcie!
Czasami nachodzi mnie wielka chęć zrobienia czegoś "dla siebie". Nie w ramach obowiązkowych prac DT, ale tak zupełnie, swobodnie, dla siebie. I dziś właśnie taką pracę zrobiłam.
Sięgnęłam po materiały ze styczniowego kitu Art Workshop Kit Club, oraz ze starszych kitów. A że zimę mamy taką, jaka mamy, wróciłam do wspomnień z tegorocznego wyjazdu w Alpy :-)

Hello!
Sometimes I just need to make something for myself. Not any DT duty, but a project for pure fun. And today I make such project for myself.
I took supplies from january kit from Art Workshop Kit Club, and some older kits. And because our winter this year is so weak, I went back with my memories to our holidays in Alps :-)






Scrapa zgłaszam na wyzwanie Paperdvizhnik - "Dominant Object". U mnie dominują słowa i strzałki :-)

With my layout I join the challenge at Paperdvizhnik - "Dominant Object". My dominant objects are words and arrows :-)



Chciałabym Wam jeszcze pokazać zaproszenia urodzinowe, jakie zrobiłam dla mojego synka. Jak to się stało, że już prawie 9 lat minęło od dnia jego urodzin?! ;-) Wykonałam je również z materiałów z kitów Art Workshop Kit Club, tekturek ze Scrapińca oraz mgiełek Lindy's Stamp Gang.

I'd also like to show You birthday party invitations that I made for my son. I dont know how it is possible that he is almost 9 years old now!? ;-) I've made them also of supplies from kits from Art Workshop Kit Club, chipboards from Scrapiniec and Lindy's Stamp Gang mists.





2 komentarze:

Aneta Szybowicz pisze...

Bardzo, ale to baaardzo podobają mi się zaproszenia.:) cudowny koktajl kolorów :)

wiosanka pisze...

Dzięki Aneta :-)
Muszę przyznać, że ta zabawa kolorami to była wielka frajda :-)