sobota, 21 lutego 2015

Live the life... - Memories Trend - layout and video tutorial

Witajcie!
Lubicie żywe, energiczne kolory? Ja bardzo :-) I kiedy zobaczyłam w sklepie Memories Trend cudne papiery American Crafts nie mogłam się powstrzymać i wykonałam z nich szybki, energetyczny layout z pięknym przesłaniem :-)

Hello!
Do You like vivid, energetic colours? I do :-) And when I saw in Memories Trend store wonderful papers from American Crafts, I could not resist to make a quick, energetic layout with a great quote :-)






Użyłam: / I used:
American Crafts papers:
Sidekick
Duet
Counterpart 
Combo

Fabric Sticker Sheet - My Girl - Soda Pop
Washi Tape - Grey 
Gesso Ranger 
TCW Paint Lids

Przygotowałam również szybki kurs krok po kroku :-) Mam nadzieję, że Was zainspiruje do tworzenia prac pełnych energii. W końcu wiosna już blisko :-)

I also created a short video tutorial "step-by-step". I hope it inspire You to create some energetic projects. The Spring is coming soon :-)


Brak komentarzy: