czwartek, 19 lutego 2015

Love makes house a Home - Scrapiniec

Witajcie!
Dziś prezentuję moją ostatnią pracę dla Scrapińca. Spędziłam w tym niesamowitym zespole cały rok i był to cudowny czas. Dziękuję Dominika i Alicja za wszystko :-) Tekturki Scrapińca już na zawsze będą moimi ulubionymi :-)

A na koniec przygotowałam blejtram z cudną sentencją oraz kurs. Mam nadzieję, że będzie dla Was inspiracją.


Hello lovelies!
Today I present my last project for Scrapiniec. I spent here one year and it was a great time Thank You Dominika and Alicja for everything :-) Chipboards from Scrapiniec are the best for me and will stay with me forever :-)

I prepared a canvas with great quote and tutorial. I hope it will inspire You.










Użyłam: / I used:
Scrapiniec - tekturki / chipboards
7 Dots Studio - Thoughts Keeper
Lindy's Stamp Gang - mgiełki / mists



Brak komentarzy: