wtorek, 3 lutego 2015

Two cards - 7 Dots Studio

Witajcie :-)
Dziś wraz z moją niezmiernie utalentowaną koleżanką Anią Rogalską inspiruję na blogu 7 Dots Studio :-)
Wykonanie projektu na luty jest dla mnie dużym wyzwaniem. Luty to dla mnie trudny miesiąc, z jednej strony ogromnie radosny - bo w lutym urodziłam pierwszego synka, a z drugiej straszliwie smutny, bo w lutym także, już 5 lat temu odszedł mój Tato...

Zatem pełna sprzecznych uczuć i emocji wykonałam dwie kartki z przepięknej kolekcji "Soulmates". Można je traktować jak kartki walentynkowe :-) Zrobiłam je dla dwóch ważnych dla mnie mężczyzn - jedną dla mojego Synka, drugą dla mojego Taty...

Hello :-)
Today with my very talented friend Ania Rogalska I inspire at 7 Dots Studio blog :-)
Making february projects is a big challenge for me. February is difficult for me. On the one hand very happy - in February my older son was born, but on the other very sad, because also in february, 5 years ago my Dad died...

So full of different thoughts and emotions I've created two cards. I made them of beautiful "Soulmates" collection. They can be Valentine's Day cards :-) I made them for two very important men - for my Son and my Dad...




Użyłam: / I used:
7 Dots Studio
Soulmates – Maybe Today
Soulmates – Not about labels
Soulmates – Sensuality
Soulmates – Squares Mask
Soulmates – Tags 12×12
Soulmates – pad 6×6
Soulmates – Die-cut Elements 6×12
Soulmates – Clear Stamps

Prima Marketing - kwiatki / flowers
Scrapiniec - tekturki / chipboards
Lindy's Stamp Gang - mgiełki / mists


Pięknego dnia kochani!
Have a wonderful day!

3 komentarze:

Joanna Jankowska pisze...

Są wspaniałe! :)

Aneta Szybowicz pisze...

Baardzo mi się spodobały,obie są przepiękne! Te chlapania, kolorystyka...Przyleciałam prosto z fb żeby zobaczyć ' z bliska" ;) pozdrawiam

wiosanka pisze...

Dziękuję kochane :-)