czwartek, 5 marca 2015

Cabin Girl - 7 Dots Studio

Witajcie!
Dziś zabieram Was nad morze :-) Mam nadzieję, że za sprawą mojej inspiracji dla 7 Dots Studio choć przez chwilę poczujecie się tak, jakbyście stali na plaży, wdychali lekko słonawe, morskie powietrze i napawali się bezkresnym błękitem...

Hello!
Today I take all of You to the seaside :-) I hope that thanks to my inspiration for 7 Dots Studio You could feel like standning on the beach for a while. You can breathe a little salty air and admire the endless blue...

Moja praca jest co nieco nostalgiczna. Nie smutna, ale włożyłam w nią mnóstwo różnych myśli i emocji o moim życiu i przyszłości. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

My project is quite nostalgic. Not sad but full of different thoughts about my life and my future. I hope You’ll enjoy it.






Użyłam: / I used:
7 Dots Studio
Destination Unknown – Walk The Plank
Destination Unknown – Under The Stars
Destination Unknown – Night Sky
Destination Unknown – Journey
Destination Unknown – pad 6×6
Destination Unknown – Word Stickers 6×12
Destination Unknown – Element Stickers 6×12
Destination Unknown – Die-cut Elements 6×12
Destination Unknown – Clear Stamps
Soulmates – Squares Mask

UmWow Studio
UmWow Studio – Starry Night Flair
UmWow Studio – Nautical Stars

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

jak to smutna?? Twoje prace nigdy nie są smutne :-) zaglądam tu i zawsze widzę piękne, napawające optymizmem prace :-)
pozdrawiam już lekko wiosennie
ivonesca