czwartek, 9 kwietnia 2015

Sport Fun - 7 Dots Studio

Dzień dobry!
Czy lubicie sport?
Moja rodzina bardzo :-) Jesteśmy sportowo bardzo aktywni, ale lubimy też chodzić na różne mecze, które rozgrywane są w naszym mieście. Ja szczególną miłością darzę siatkówkę, którą uprawiałam przez prawie pół życia ;-)

Na dzisiejszą inspirację dla 7 Dots Studio przygotowałam jasnego, wesołego scrapa, ze zdjęciem moich chłopaków zrobionym w na meczu siatkówki pomiędzy reprezentacjami Polski i Szwecji, który rozegrano w naszym mieście ubiegłego lata.


Hello!
Do You like sport?
My family does a lot :-) We are active, sport types, but we also like to see some matches that are taking place in our city. I especially love volleyball - I was training volleyball for almost half of my life ;-)

For today's inspiration for 7 Dots Studio I prepared bright, joyfull layout with a picture of my boys taken taken on women volleyball match between representations of Poland and Sweeden, that took place in our city last summer.






Użyłam: / I used:

Scrapiniec - tekturki / chipboards
Lindy's Stamp Gang - mgiełki / mists

Brak komentarzy: