piątek, 15 maja 2015

Canvas video tutorial - 7 Dots Studio

Witajcie kochani!
Jestem wielka miłośniczką jasnych, radosnych i kolorowych prac. One mi dają energię, szczęście i chęć tworzenia.
Dziś chciałabym Wam zaprezentować mały kurs, który wykonałam dla 7 Dots Studio. Kurs dotyczny blejtramu z bardzo ważnym dla mnie przesłaniem. Blejtram jest oczywiście utrzymany w jasnych, energetycznych kolorach.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.

Hello!
I am a big fan of bright, jouful and colorful projects They give me the energy to be happy, to act and to create.Today I'd like to present You a tutorial that I made for 7 Dots Studio. The tutorial of making canvas with a quote that is very important to me. This canvas is bright and energetic.
I hope that You'll like it.




W maju mamy w 7 Dots Studio wspólną akcję wymiankową z UmWow Studio. Zatem zarówno papiery z kolekcji Destination Unknown, jak i wspaniałe tekturki tej firmy możecie znaleźć takze w mojej pracy.

Miłego oglądania :-)


In May we have at 7 Dots Studio wonderful SWAP with UmWowStudio. So You can find its wonderful chipboards and Destination Unknown papers also in my project.

Have fun!





Soulmates Papers:
Welcome to happiness
Sensuality
Power of love

Destination Unknown:
Die-cut Elements 6×12
Pad 6×6

UmWowStudio:
Nautical Stars


1 komentarz:

Joanna Jankowska pisze...

Blejtram świetny :) kurs obejrzałam, bardzo czytelna instrukcja :) dziękuję :)