poniedziałek, 25 maja 2015

Our time - Scrapki wyzwaniowo May challenge "Bubbles"

Witajcie :-)
Chyba jeszcze Wam nie mówiłam, jak bardzo podoba mi się majowe wyzwanie na blogu Scrapki-wyzwaniowo :-) W tym miesiącu bawimy się BĄBELKAMI :-) Prawda, że to fajne wyzwanie? Ja przygotowałam scrapa, ale koniecznie też zajrzyjcie na naszego bloga by zobaczyć fantastyczne interpretacje całego naszego zespołu :-)

Hello!
It seems that I haven't told You yet how much I like our May Challenge at Scrapki-wyzwaniowo :-) This mont we are playing with BUBBLES :-) It's a great challenge, isn't it? I made layout but You just have to go to our blog to see fantastic interpretations of our team :-)






Do wykonania scrapa użyłam materiałów 7 Dots Studio - papierów z kolekcji Thoughts Keeper oraz dodatków i naklejek z kolekcji Illumination.

To make my layout I used 7 Dots Studio supplies - papers from Thoughts Keeper and stickers from Illumination.



Serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy. Na zwycięzców czekają przepiękne nagrody :-)

Play with us. Wonderful prizes are waiting for the Winners :-)





Powodzenia! / Good luck!



2 komentarze:

Chantal Vandenberg pisze...

I really love this!

wiosanka pisze...

Thank You Chantal :-)