poniedziałek, 1 czerwca 2015

Brothers - 7 Dots Studio

Witajcie!
Dziś świętujemy Międzynarodowy Dzień Dziecka. W taki dzień po prostu musiałam wykonać LO ze zdjęciem moich kochanych smyków. Jest to inspiracja dla 7 Dots Studio :-)

To zdjęcie zostało zrobione w ubiegłym roku, wczesną jesienia nad morzem, zatem oprawiłam je piękną marynistyczna kolekcją - Destination Unknown.


Hello!
Today we celebrate International Children’s Day. So on a day like this I just had to make a layout with a picture of my beloved sons as an inspiration for 7 Dots Studio :-)
 
This picture was taken last early autumn at the seaside, so I decided to make my project of our beautiful nautical collection – Destination Unknown.







Stworzyłam mnóstwo warstw - wykorzystałam do tego zarówno papiery jak i elementy papierowe, naklejki oraz tekturki z UmWow Studio.
Mam nadzieję, że moja praca się Wam podoba :-)

I made a lot of layers – I used papers, paper elements, stickers and chipboards from UmWow Studio.
I hope You’ll like it :-)


Użyłam / I used:
7 Dots Studio – Destination Unknown:
Journey
Pad 6×6
Clear Stamps
Die-cut Elements 6×12
Element Stickers 6×12
Word Stickers 6×12
Masks
Tags

UmWow Studio:
Set Sail Flair
Coral
Sea Life Set

2 komentarze:

Itziar Ferret pisze...

Qué bonito!! Es perfecto es el puro estado del mar!

wiosanka pisze...

Thnk You Itziar :-)