wtorek, 23 czerwca 2015

Makes me happy - birthday card for Memories Trend

Witajcie!
Chcę Wam zaprezentować kartkę, którą zrobiłam mojemu Tomciowi na 7 urodziny :-) W sumie wyszła mi taka ramko - kartka ;-) Młodemu się podobała, a to najważniejsze :-)

Hello!
I want to present a card, tht I made for my Tomek for his 7th Birthday :-) It's a kind of frame - card ;-) But he likes it very much and that's the most important :-)


Do wykonania mojej kartki użyłam materiałów ze sklepu Memories Trend :-)
To make my card I used supplies from Memories Trend store :-)



Użyłam: / I used:
Clippings - Flannel Suit
Picadilly - Apronista
Hello Beautiful Collection - Pocket Cards - Foil 
Red & Blue SMASH Stickies
Far & Away Decorative Brads
PB&J - raspberry jam


and great Memories Trend stamp - Carousel :-)






Brak komentarzy: