wtorek, 9 czerwca 2015

Pożegnanie przedszkola - część I

Witajcie!
Dziś post o temacie dla mnie trudnym i emocjonalnym. Może zatem po prostu konkrety.
Przyszedł czas na pożegnanie z przedszkolem. Na tę okazję przygotowałam albumy ze zdjęciami wszystkich dzieci dla Pań i pamiątkową ramko-kartkę dla Pani Dyrektor.

Hello!
Today's post i very difficult an full of emotions for me. So I decided just to write down some facts.
It is the time that our family is saying good bye to the kindergarten. For this occasion I prepared albums with photos of all children for the teachers and a card with the picture of kids for the director.









A na zakończenie - to taka nasza tradycja - zagraliśmy dzieciom przedstawienie :-) Była ogromna trema, mnóstwo śmiechu i świetna zabawa :-)

And for the very end - it is our tradition - we played for children a play :-) We had a hudge stage fright, but also a lot of laughter and fun :-)


3 komentarze:

Joanna Jankowska pisze...

Oj, ja mam to samo w tym roku :( a albumy świetne!

Aneta Szybowicz pisze...

Czy też miałaś przedszkole 8 lat - jeden po drugim ,jak ja?? :) Znam te emocje:) Album fantastyczny, jak zwykle świetna inspiracja dla mnie:) ..
ps.zachodzę w głowę, kogo grałaś w przedstawieniu.?.;)czyżby Królewna śnieżka?
pozdrawiam

wiosanka pisze...

Aneta, ja miałam przedszkole 6 lat - przez dwa lata obaj chodzili jednocześnie. I teraz to już definitywny koniec :-(

Kochana, zagrałam złą siostrę Kopciuszka - Kasieńkę ;-)

I dziękuje Wam bardzo za miłe słowa. Paniom albumy też się podobały, bardzo się z tego cieszę :-)