wtorek, 8 września 2015

You are my everything - 7 Dots Studio

Dzień dobry kochani!
I po wakacjach, a ja już za nimi tęsknię :-) Lato to moja ukochana pora roku. Uwielbiam też tworzyć letnie projekty, rozświetlone, lekkie, w kolorach zieleni, niebieskości i żółci.
Mam to szczęście, że mieszkam niedaleko morza i sezon na spacery po pustej plaży tak naprawdę dopiero przede mną. Zdjęcie, które użyłam do wykonania mojej pracy zostało zrobione w ubiegłym roku właśnie podczas jednej z naszych wczesnojesiennych wypraw nad morze. Ten wspaniały, niebieski odcień naszego morza jest bardzo uspakajający, prawda?

Hello lovelies!
The vacation time is over and I already miss it. Summer is my beloved season and I love to create summery project, full of light, happiness, in blue, green and yellow colors.
I have this great luck that I live near the sea and for me the time for walking straight on the empty beach is yet to come. This photo was taken a year ago during one of our early autumn trip to the seaside. The blue of the sea is so calming, don't You think?

Layout to moja dzisiejsza inspiracja na blogu 7 Dots Studio. Do jego wykonania użyłam naszej nowej, letniej kolekcji - "Verano Azul". Dodałam też kilka elementów ze starszej kolekcji, którą bardzo lubię - "Illumination".

This layot is my inspiration on 7 Dots Studio blog today. I used our new summery collection - "Verano Azul "and I added a few elements from one of our previous collections that I like very, very much - "Illumination".






Użyłam: / I used:
7 Dots Studio
Verano Azul - Celadon
Verano Azul - Green Time 
Verano Azul - pad 6x6 
Verano Azul - Tags 12x12 
Verano Azul - Element Stickers 6x12 
Verano Azul - Die-cut Elements 6x12 
Verano Azul - Clear Stamps
Illumination - Element Stickers 6x12
Illumination - Die-cut Elements 6x12


2 komentarze:

Aneta Szybowicz pisze...

Jak zwykle wspaniale inspirujesz Aniu :) pozdrawiam

wiosanka pisze...

Dziękuję Anetko! Buziaki! :-*