wtorek, 27 października 2015

Change is good - canvas - Memories Trend

Dzień dobry! :-)
Dziś na moim blogu zagości praca zupełnie inna od wszystkich :-) Zresztą... zobaczcie sami :-)

Good morning! :-)
Today on my blog there's a project totally different from those that I used to create :-) Just take a look :-)


Ten kobiecy blejtram w kolorach i z elementami, które są całkowicie poza moją "strefą bezpieczeństwa", z pozytywnym przesłaniem (potrzebne mi takie, zwłaszcza po niedzielnych wyborach w Polsce ;-)) wykonałam z materiałów ze sklepu Memories Trend :-)

This feminine canvas, which colors and some elements are absolutelly out of my "comfort zone", with wonderful, optymistic quote (I need such optymiustic quotes, specially after our last parliamentary elections in Poland ;-)) I made of supplies from Memories Trend :-)



Zawieszki w kształcie klamry od paska bardzo mnie zauroczyły. Są genialne! :-)

I love the pendants in the shape of the belt buckle. They're great! :-) 
 


Materiały: / Supplies:
Enchanted Trinkets
Bronte Blooms - lemonade
Idea-ology Buckles 
Die Set 3PK - Layers of Love 
Hello Beautiful Collection - Pocket Cards - Foil
Clippings - Flanel Suit


2 komentarze:

Aneta Szybowicz pisze...

Aniu, dodałam Twoją wspaniałą pracę do naszych inspiracji do nowego wyzwania:) Jest piękna:)

http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/11/inspiracje-z-neta-motywaryjka.html

pozdrawiam serdecznie

wiosanka pisze...

Ogromnie mi miło! To dla mnie wielkie wyróżnienie! Dziękuję! :-*