środa, 2 grudnia 2015

Xmas cards - Memories Trend



Witajcie!
Jak u Was z produkcją świątecznych kartek? Ja już w tym roku sporo mam ich za sobą, ale nadal kartkuję z wielką frajdą i próbuję nowych rzeczy. Kartki, które dziś chcę Wam pokazać wykonałam z materiałów ze sklepu Memories Trend. Są całkiem inne niż te, które robiłam ostatnio, ale też jestem z nich bardzo zadowolona :-)

Hello!
How many Xmas cards have You made recently? I've made a lot of them but creating Xmas cards still gives me a lot of fun and I still try new things. The cards that I'd like to present You today I made of supplies from Memories Trend store. They're quite different from the previous ones but I like them very much :-)









Użyłam: / I used:





3 komentarze:

Przygoda Yvette pisze...

Podobają mi się! Trochę "pokręcone" ale inne, oryginalne i za to u mnie jest duża piątka :) A wykrojniki - bossskie <3

Joanna Jankowska pisze...

Są wspaniałe, niezwykłe wręcz :) Tak fajnie inne :)

wiosanka pisze...

Dzięki dziewczyny! Ja lubię robić inaczej niż wszyscy ;-)