sobota, 6 lutego 2016

Love album



Dzień dobry!
Wywołałam w końcu zdjęcia z tegorocznych zimowych wakacji i w związku z tym mogłam skończyć album, który zaczęłam na styczniowych warsztatach Karoli Witczak w Koszalinie.
Usiądźcie wygodnie, zapraszam Was na małą wycieczkę we włoskie Alpy :-)


Hello!
I finally have photos from this year's winter vacation and therefore I could finish the album, that I began on January workshop with Karola Witczak in Koszalin.
Sit comfortable, I invite You on a little trip in the Italian Alps :-)















W kieszonki kopert, które również wykorzystałam jako bazy pod zdjęcia, mieszczą się zarówno karnety, mapy tras jak i rachunki z wypożyczalni sprzętu :-)


In the pocket envelopes, which are also used as a base for pictures, there are ski-passes, route maps and bills of rental equipment :-)


I tym sposobem kolekcja moich narciarskich albumów powiększyła się o kolejny :-)

And my collection of hand-made winter ski albums has expanded to include another one :-)



3 komentarze:

Karola Witczak pisze...

Doskonale zgrałaś zdjęcia z formą albumu, niesamowicie mi się podoba! Z założenia słodki i romantyczny - u Ciebie nabrał zupełnie innego, oryginalnego charakteru. Bomba i rewelacja! Dziękuję! <3

Matilde pisze...

Świetny! Z przyjemnością oglądam Twoje prace :)

wiosanka pisze...

Pięknie dziękuję za Wasze miłe słowa! :-)