czwartek, 4 lutego 2016

Perfect day
canvas for 7 Dots Studio

 
 
Witajcie kochani!
Jak wiecie - uwielbiam zimę, ale taką mroźną, śnieżną i słoneczną. A taka okropna pogoda, jaką mamy teraz za oknem, sprawia, ze bardzo tęsknię za latem.
I właśnie ta tęsknota za ciepłem, słońcem i kolorami spowodowała, iż na dzisiejszą inspirację dla 7 Dots Studio wyczarowałam blejtram ze zdjęciem wykonanym w sierpniowym polu :-)
Wybrałam do niego jedną z naszych starszych kolekcji - Thoughts Keeper. Zawsze uwodziła mnie swoimi kolorami i wzorami.
Mam nadzieję, że moja praca przypadnie Wam do gustu :-)


Hello!
As You know - I love winter. But winter with frost, snow and sun. The awful weather outside makes me missing the summertime.
My longing for warmth, sun and color resulted in creating a canvas with a photo taken last August in the countryside as an inspiration for 7 Dots Studio.
I decided to use one of our older collections – Thoughts Keeper. I was always bewitched by its colors and design.
I hope that You’ll like it.





Użyłam: / I used:


 


 

Brak komentarzy: