piątek, 11 marca 2016

Box for forgotten treasures
tutorial for 7 Dots Studio




Dzień dobry!
Chcę Wam dziś zaprezentować kurs, który przygotowałam specjalnie dla 7 Dots Studio. Pokazuję jak stworzyłam pudełko na zapomniane skarby z opakowania po serze Brie :-)

Hello!
I'd like to present You a step-by-step photo tutorial I made especially for 7 Dots Studio. I'll show You the way I've created a colorful box for forgotten treasures. To make it I use a box of "Brie" cheese :-)



Krok pierwszy to zjedzenie sera :-) Był przepyszny, ja uwielbiam sery!

The very first step I made was to eat the cheese :-) It was delicious! I love french cheese!


Nałożyłam grunt - gesso - na obie części pudełka.

 I put gesso on both parts of the empty box.
Później za pomocą maski i pasty strukturalnej stworzyłam wzór na górnej części pudełka.

Then I used the stencil and modeling paste to make the texture on the top part. 

Całość wysuszyłam nagrzewnicą, ale jeśli jej nie posiadacie można pozostawić to do wyschnięcia.

I dried it with the heater but if you haven't got such machine, it can be left to dry itself.

 Następnie chlapiąc pędzlem i spryskując wodą użyłam trzech kolorów mgiełek do pokolorowania wieczka.

And then I splashed three colors of mist on the whole surface of the top part of the box and dried it.

To samo zrobiłam z bokami.

I did the same with the side part.
Trochę stemplowania.

I made some random stamping.

Następnie na wieczku uformowałam trochę gazy.

 I formed a piece of gauze on the surface of the box.

Przygotowałam sobie papierowe elementy i naklejki, których użyję.

And I chose some paper elements and stickers that I wanted to use.
 
I zaczęłam dekorować pudełko.
Pokolorowałam gazę mgiełkami, przykleiłam tekturkę, metalowe nożyczki i elementy papierowe.

Then I started to decorate the box.
I colourd the gauze, I sticked some coloured chipboard, small metal scissors and paper elements.

Przykleiłam również cekiny i naklejki.

I also sticked some sequins and stickers.

 I na koniec - przykleiłam kawałek nitki, guzik i kilka perełek.

The last thing - I sticked a piece of thread, a button and a few pearls.

 W ten sposób, po delikatnych pochlapaniu mgiełkami, moje pudełko na zapomniane skarby jest gotowe.

And after a delicate splashing of colour mists my box for forgotten treasure is ready.



A tu kilka zdjęć gotowej pracy:

There are some pictures of finished box:




Materiały: / Supplies:
7 Dots Studio

UmWow Studio
Diamond Confetti Stencil









2 komentarze:

aleksandra Mayr pisze...

Rewelacyjna praca! Uwielbiam recykling a do tego w tych kolorach :))

wiosanka pisze...

Bardzo mi miło, dziękuję! :-)