środa, 25 maja 2016

Such a good day
Layout step-by-step tutorial for 7 Dots Studio




Dzień dobry!
Dziś chciałabym Wam zaprezentować mój najnowszy kurs step-by-step,
wykonany specjalnie dla 7 Dots Studio :-)
Pokażę jak wykonać letni, lekki layout w moich ukochanych kolorach.


Hello!
Today I'd like to present my latest step-by step tutorial,
made exclusively for 7 Dots Studio :-)
I'll show You how to create a summery, light layout in my beloved colors.



MATERIAŁY
Do wykonania tego LO użyłam materiałów z jednej z najnowszych kolekcji - Homegrown.
Oto one:

SUPPLIES
To make this project I used on of the newest collections - Homegrown.
Here are the supplies that I used:


Krok pierwszy to przyklejenie zdjęcia na białym kartonie. W ten sposób uzyskałam ładną ramkę.

My very first step was to stick the photo on a white cardboard. This way I made a nice frame.


TŁO - MEDIA, MASKI
Na papier bazowy nałożyłam cienką warstwę gesso a nastepnie grubą warstwę pasty modelującej - przez maskę.

BACKGROUND - MEDIA, STENCILS
 I put a thin layer of gesso on the background paper and then a thick layer od modeling paste through the stencil.


Pochlapałam dwoma odcieniami niebieskiej mgiełki, spryskałam je wodą i wysuszyłam.

I splashed two colors of blue mists, sprayed it with water and dried.


KOMPOZYCJA I WARSTWY
Ułożyłam pierwszą wersję kompozycji z różnych materiałów i kawałków papieru.

COMPOSITION AND LAYERS
 I made a first composition with different textures and layers of paper.


Skleiłam je razem i przykleiłam na papierze bazowym.

I sticked it together and then I put it on the background paper.


Przykleiłam też kawałek gazy (zawszę robię to za pomocą gel medium).

I also sticked a piece of gauze (I always make it with gel medium).


I w końcu przykleiłam też zdjęcie.

And finally I sticked the photo.


TEKTURKI I BADZIKI
W swoich projektach często używam tekturek. Lubię je kolorować mgiełkami.
Tym razem wybrałam piękne liście z kolekcji Homegrown.

CHIPBOARDS AND FLAIRS
I use chipboards in my project very often. I like to color them with different mists.
This time I chose beautiful leaves from Homegrown collection.

Przykleiłam pokolorowane tekturki, a także badzik, guziki i piękną kotwicę.

I sticked the coloured chipboards as well as a flair, buttons and a beautiful anchor.


STEMPLOWANIE
Jak wiecie, uwielbiam stemplować tło moich prac, a stemple z różnych kolekcji 7 Dots Studio są przecudowne!
Mam oczywiście kilka swoich ulubionych.

STAMPING
As You know I love random stamping and stamps from different 7 Dots Studio collections are just fabulous!
I have a few most favourite of course.



SZCZEGÓŁY - DEKOROWANIE
W kolejnym kroku przykleiłam kilka naklejek z kolekcji Homegrown wkoło zdjęcia.
 
DETAILS - DECORATING
In the next step I sticked some stickers from Homegrown collection around the photo.

I kawałki taśm washi.

And some pieces of washi tapes.

Bardzo lubię małe elementy - przykleiłam też kawałki nitki, kilka małych perełek i cekinów.

I love small elements very much - I put a piece of thread, some little pearls and sequins.


Oraz małe elementy z papieru.

And some paper elements.


CHLAPANIE
Jak wiecie, wszystkie moje projektu muszą być pochlapane różnymi tuszami, mgiełkami i farbami.
Na początek - tymi samymi mgiełkami, których użyłam do stworzenia tła i pokolorowania tekturek.
Później - czarnym tuszem.

SPLASHING
As You know all my projects just have to be splashed with different inks, mists and paints.
First - the same colors of mists that was used before (background, chipboards).
Then - black ink.

A na końcu - białą farbą.
Obrysowałam też białym cienkopisem naklejki, cekiny, badzik i całego scrapa.

And finally - white paint.
I also outline stickers, sequins, flair and the whole project with white pen.


Nie mogło zabraknąć białych kółek...

There can not miss the white circles...
 


WYKOŃCZENIE - NAPISY
I na sam koniec przyklejam napisy.
Jest bardzo, bardzo wiele w każdej kolekcji.

THE END - SENTENCES
And on the very end - I stick some sentences.
There are many, many of them in every collection.

I mój scrap jest gotowy.

And my layout is ready.

Lista materiałów:

The list of supplies that I used:




A oto skończony layout.
Mam nadzieję, że się Wam podoba.

And there's my finished layout.
I hope You'll like it.














Brak komentarzy: