środa, 4 maja 2016

Totally obsessed
7 Dots Studio





Dzień dobry!
Dziś chciałabym Wam zaprezentować inspirację dla 7 Dots Studio.
Jasny, kolorowy i radosny layout wykonany z nowej kolekcji - "Homegrown".

Hello!
Today I'd like to present the inspiration for 7 Dots Studio.
Bright, colorful and cheerful layout made of our new collection - "Homegrown".










Zawsze staram się uczyć od i z najlepszymi, ale w sytuacji, którą przedstawia zdjęcie na mojej pracy, to chyba przesadziłam ;-) Spójrzcie jak wiele wspaniałych artystek związanych z 7 Dots Studio znajduje się na tym jednym zdjęciu :-)

I always want to learn from and with the bests. But this time (on the photo) I probably overdone! Look how many amazing artists connected with 7 Dots Studio is here in one place :-)

Zdecydowałam, że do dekoracji tego świetnego zdjęcia użyję papierów i dodatków z kolekcji "Homegrown". Jej wzory i elementy pięknie podkreślają radość. Tym razem nie ograniczałam się do różu i czerwieni i dodałam też wiele innych kolorów.

I decided to decorate this great photo with papers and embellishments from "Homegrown"collection. I think its design fits excellent to the brighteness and happiness of the photo. This time I didn't focus on the pinks and reds and I added many more colors on the background.

Lista materiałów: / The list of supplies:
Homegrown - Snicker 







Brak komentarzy: