piątek, 3 czerwca 2016

Dwie kartki - two cards
7 Dots Studio




Witajcie kochani!
Dziś w ramach inspiracji dla 7 Dots Studio chciałabym Wam zaprezentować dwie kartki.
Jedna jest wykonana z Homegrown a druga z kolekcji Fortune-teller.
I choć jestem po uszy zakochana w tej pierwszej - Homegrown jest taka "moja", to druga z tych cudownych kolekcji daje mi mnóstwo możliwości by wyjść z mojej strefy komfortu i eksperymentować. I efekty tych eksperymentów bardzo mi się podobają.

Mam nadzieję że Wam również :-)


Hello lovelies! Today as my inspiration for 7 Dots Studio I'd like to present You two cards.
One of them is made of Homegrown collection, and another is made of Fortune-teller collection.
Although I am totally in love with the first one - Homegrown is "totally mine", the second collection gives me the wonderful opportunity to go out of my comfort zone and to experiment. And I must admit that I like the effects.

I hope You'll like it too :-)



Love conquers all
 




Shake up the world




Użyłam: / I used:








Brak komentarzy: