środa, 27 lipca 2016

You make everything better
7 Dots Studio





Witajcie!
Dziś jest mój dzień na blogu 7 Dots Studio, i chciałabym Wa, pokazać letni, radosny layout.
Do jego wykonania użyłam kilku kolekcji - najnowszych i tych nieco starszych.


Hello!
Today it's my day at 7 Dots Studio blog, and I'd like to present a summery, cheerful layout.
To make it I mixed a few collections – the newest and some older.
 

 Zdjęcie, które umieściłam na scrapie, zostało wykonane rok temu nad Batykiem.
Ja tak na prawdę nie lubię morza latem. Nie lubię plaż pełnych ludzi, głośnej muzyki i tłumów. Na szczęście można znaleźć kawałek pustej plaży nad Bałtykiem nawet latem i wraz z moją rodziną robimy tak bardzo często.
To cudowne, kiedy możesz w pełni cieszyć się pięknem morza, słońca, piasku i nie musisz walczyć z tłumem by nad głowami innych ludzi spojrzeć na morze...

The picture in my creation was made last summer at our Polish, Baltic Sea. I don’t really like the seaside at the summertime. I don’t like beaches full of people, loud music and the crowd. Fortunatelly it is possible to find some empty piece of beach in summer, and my family do it very often. It is so wonderful when You can enjoy fully the beauty of the sea, the sun and the sand and You don’t have to fight with the crowd to see the sea…
 





 Użyłam: / I used:







Brak komentarzy: