poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Bon Voyage
7 Dots Studio




Witajcie kochani!
Dziś mam dla Was bardzo letni i wakacyjny layout, który wykonałam dla 7 Dots Studio.
Uwielbiam lato i wakacje. I ja i moje chłopaki kochamy sporty wodne i bawimy się latem ile się tylko da :-)

Hello!
Today I have for You a very summery layout made for 7 Dots Studio
I really love summer and holidays. My whole family love water sports and we have lot of fun during the summertime.


W layoucie umieściłam zdjęcie mojego starszaka, zrobione podczas lekcji windsurfingu :-)
 
I’ve created this layout with a picture of my older son enjoying his windsurfing lesson :-)






 
W mojej pracy połączyłam dwie kolekcje - Homegrown i Destination Unknown. Obie bardzo letnie :-)
 
I mixed two collections – Homegrown and Destination Unknown. Both very summery :-)



Użyłam: / I used:

7 Dots Studio:
Homegrown – Flirty
Homegrown – Wool
Homegrown – Tags 12×12
Homegrown – Element Stickers 6×12
Homegrown – 3 for 25 Flairs
Homegrown – Clear Stamps
Destination Unknown – Journey
Destination Unknown – Celestial
Destination Unknown – Element Stickers 6×12
Destination Unknown – Word Stickers
Destination Unknown – Clear Stamps



Pięknego dnia!
 
Have a great day!






Brak komentarzy: