czwartek, 8 września 2016

Crazy Days
Studio Forty





Witajcie kochani!
Jak pewnie już wiecie, mam niebywałą przyjemność projektować dla Studio Forty - nowego scrapowego miejsca, producenta fantastycznych stempli!
Zapraszam was serdecznie na naszego bloga, gdzie znajdziecie mnóstwo świetnych inspiracji,
a także do sklepu :-)

Hello lovelies!
As You probably know, I have a great pleasure to be a part of Creative Team of Studio Forty - a new scrapbooking place, Polish producer of fantastic stamps!
I invite You to visit our blog, where You can find many awesome inspirations from our Team,
and to visit our store as well :-)



Moją pierwszą inspiracją dla Studio Forty jest kolorowy, troszkę zwariowany letni layout. Umieszczone na nim zdjęcie w pełni oddaje nasze charaktery :-)
My very first inspiration for Studio Forty is colorful, a little crazy, summery layout.
The pic shows exactly what people we are :-)


Dla uzyskania letniego, bałaganiarskiego, wakacyjnego efektu użyłam kolorowych chlapań oraz wielu stempli Studio Forty z zestawów "Patterns 1", "Life is sweet", "Dreams don't work" oraz "Adventure".
To obtain the summery, messy, holiday effect I used colorful splashing and many Studio Forty stamps from the sets: "Patterns 1", "Life is sweet", "Dreams don't work" and "Adventure".


Lekką kompozycję scrapa podkreślają kraftowe tagi oraz małe, kolorowe naklejki - gwiazdki.

The craft tags and little stickers - stars outline the light composition of my layout.



Mam nadzieję, że moja praca spodobała się Wam i spowodowała, iż wróciliście myślami do wakacji :-)
Gorąco Was zachęcam do sięgnięcia po produkty Studio Forty. Mnie pracuje się z nimi znakomicie i już nie mogę się doczekać kolejnego z nimi spotkania :-)

I hope You'll like my project and that You went back in mind to the holidays :-)
I encourage You to try Studio Forty products. I love them and I can't wait to work with them again :-)



Brak komentarzy: