piątek, 16 września 2016

Travellers book
Studio Forty





Witajcie!
Dziś na blogu Studio Forty prezentuję pierwszą część mojego Notesu podróżnika, czyli notesu ze wspomnieniami z tegorocznych wakacji.
Podróże uwielbiam od zawsze, i te małe i te duże :-) Z każdej wracam bogatsza o nowe doświadczenia, przeżycia, przygody. I zdjęcia. Uwielbiam fotografować nasze wojaże, a zdjęcia, które mi po nich zostają wykorzystuję w scrapach i albumach.

Hello!
Today on Studio Forty blog I present the first part of my Travellers book - this is a kind of album with my summer memories.
I love travels and trips :-) Each travel makes me wiser, each gives me new experiences and adventures. And pictures. I love to make pictures of our travels and I make many layouts and albums with them.


Tegoroczne lato było dla mnie cudowne. Udało mi się zobaczyć kilka niesamowitych miejsc, doświadczyć nowych przygód, przy których musiałam przełamać swoje lęki, powrócić w rejony, które kocham, zrealizować parę marzeń.
Teraz z wielkim bólem serca żegnam już lato, ale dzięki zgromadzonym zdjęciom będę miała do czego wracać w smętne, jesienne dni.

This Summer was wonderful for me! I managed to visit some magical places, experience new adventures, come back to the places I love, realize some of my dreams.
Now it is so very hard for me to say good bye to the Summer, but thanks to the pictures that I have, I will be able to go back in time in grey, cold Autumn days.


Ale wracając do notesu podróżnika, chciałabym wam pokazać jego pierwszą część, pierwszą część moich tegorocznych, wakacyjnych podróży, oczywiście w pigułce.
Uwaga, zdjęć będzie bardzo dużo :-)

But about my Travellers book - today I'd like to show You the first part of it. The first part of my summer trips.
There will be a lot of pictures :-)



Okładka / Cover


Środek / Inside

Lipiec - wyprawa do ZOO Charlotta pod Słupskiem

July - the trip to ZOO Charlotta near Słupsk


  Sierpień - na początek mój najukochańszy na świecie Bornholm.
Kocham tę wyspę całym sercem :-)

August - at the very beggining, my beloved Bornholm.
I love this island with all my heart :-)





Przy uzupełnianiu notesu pozwoliłam sobie na tzw. "scrapbooking swobodny" :-)
czyli bez zasad i określonych konwencji, dokumentuję swoje wspomnienia tak, jak czuję.
Fajna zabawa, polecam każdemu :-)
A teraz trochę zbliżeń...

I made this notebook in a freestyle way :-) With no rules, just like I feel.
It was great, You have to try :-)
And now some close-ups...

Detale / Details











W moim "swobodnym scrapowaniu" kluczową rolę odgrywają stemple. Te ze Studio Forty są wyjątkowe, ponieważ dają nieograniczone możliwości. Można je ze sobą dowolnie komponować, a fantastyczne wzory i teksty pasują do ozdobienia każdej, wakacyjnej sytuacji :-) W swoich projektach bardzo często używam też różnych kolorowych, małych naklejek. Dodają one dynamiki i pomagają mi nadać bałaganiarski charakter każdej pracy.

In my freestyle scrapbooking, stamps are very important. And stamps from Studio Forty are very special, they give a lot of possibilities, You can mix them if You want. There are so many of them that they fit excellent to every summer situation :-)
I also like small, colorful stickers very much. They give some dynamics and messy character in every project and I like it :-)


Do wykonania notesu użyłam: / To make my project I used:

Studio Forty





7 Dots Studio
Lost and Found
Soulmates


Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój notes podróżnika. Wkrótce zaprezentuję Wam jego drugą część :-)

I hope You like my Travellers book. I'll show You its second part soon :-)






Brak komentarzy: