środa, 28 września 2016

Trolltunga
7 Dots Studio





Dzień dobry!
Co Wy na to, by powrócić dziś jeszcze do letnich wspomnień?

Tegoroczne lato było dla mnie wspaniałe. Doświadczyłam mnóstwa nowych rzeczy, odwiedziłam cudowne miejsca. Jednym z nich był Język Trolla - Trolltunga - niesamowity szczyt w Norwegii.
Wspinałam się na niego ponad 4 godziny, drugie tyle zabrało zejście na dół. Ale to doświadczenie i widok, jaki rozlega się z góry było warte każdej sekundy mojego wysiłku!

Chciałabym Wam teraz zaprezentować najnowszy layout, ze zdjęciem wykonanym na szczycie Języka Trolla. Layout, który zrobiłam dla 7 Dots Studio.



Hello!
What about returning to summer memories today? :-)

This Summer was really fantastic for me. I experienced many new things, I visited many wonderful places. One of them was Trolltunga – amazing mountain peak in Norway. I was climbing over 4 hours to get there and another 4 I spent going down. But the experience and the view was worth every second of my effort!

And now I’d like to present You my newest layout, with a picture taken of the top of Trolltunga, taht I've made especially for 7 Dots Studio.


 






 

Materiały: / Supplies:

Stamps – Illumination, Thoughts Keeper, Homegrown, Destination Unknown
Stencils – Soulmates, Homegrown









Brak komentarzy: