niedziela, 4 września 2016

Two hearts beating
photo tutorial for 7 Dots Studio





Witajcie kochani!
Dziś jest ten dzień, w którym chcę Wam zaprezentować kurs z użyciem wspaniałych produktów
Tym razem pokażę jak wykonać niebanalną ramkę ze zdjęciem.

Hello!
Today it's the right time to show You the tutorial presenting my ways of using  
7 Dots Studio wonderful products.
I decided to create an unusual frame with a picture of my boys.


Do wykonania mojej pracy użyłam elementów z kolekcji "Homegrown" oraz kilku produktów UmWow Studio, które doskonale komponują się z naszymi kolekcjami.
Listę wszytskich produktów znajdziecie na dole tego posta.

To create this project I used "Homegrown" collection and a few products of UmWow Studio that cooperate with our collections.
The detailed list of supplies You can find at the end of this post.

  

Pierwszą moją czynnością było przygotowanie bazy. Tak - baza ramki jest drewniany symbol "&".

My first step was to prepare the base of the frame. Yes - the frame is the wooden sign "&".


Nałożyłam cienką warstwę gesso i wysuszyłam.

I put gesso on the whole surface and dried it.


Następnie nałożyłam pastę modelującą przez dwie maski i również wysuszyłam.

Then I put some modeling paste through the stencils and also dried it.


Wybrałam kilka kolorów mgiełek i pofarbowałam nimi całą baze.

I chose the colors of mists and colored the base.



W kolejnym kroku ułożyłam kompozycję z tagów i kawałka gazy. Skleiłam je ze sobą i przykleiłam na bazę.

In the next step I created the composition of tags and gauze. I sticked it together and sticked it to the base.



Postemplowałam tak jak lubię...

I randomly stamped the frame.


I przykleiłam na moją kompozycję zabarwioną mgiełką tekturkę oraz zdjęcie.

Then I sticked the poppy chipboard (coloured with mist) and the photo as well.


Czas na końcowe ozdabianie. Dodałam jeszcze badzik i dwa guziki.

Time to final decorating. I sticked a flair and two buttons.


I nachlapałam zieloną i żółtą mgiełkę oraz biały tusz wszędzie, z wyłączeniem zdjęcia.

And I splashed green and yellow mists, and finally also white ink all around my project (excluding the photo of course).


I na samiuśki koniec dodałam jeszcze kilka papierowych elementów, naklejek, pawie piórko oraz tekturkę z napisem "brothers".
Teraz już mogę powiedzieć, że mój projekt jest gotowy.

At the very end I sticked some paper elements, stickers, word stickers, the peacock feather and "brothers" chipboard and now I can say that the frame is ready.




Lista użytych materiałów:
The detailed list of supplies that I used:



UmWowStudio - 3 for 25 Flair
UmWowStudio - Doodles Stencil
UmWowStudio - Measuring Tape Stencil



A tu skończona ramka.
Mam nadzieję, ze się Wam podoba i że Was zainspiruje.

There is my finished creation.
I hope You like it and feel inspired.












Brak komentarzy: