czwartek, 27 października 2016

Wakacyjny album
7 Dots Studio





Dzień dobry!
Dziś na blogu 7 Dots Studio inspiruję wakacyjnym albumem ze zdjęciami z Bornholmu. Wykonałam go w całości z naszej najnowszej, niesamowitej kolekcji "Writer's block".
W albumie zmieściłam 26 zdjęć. Ale musiałam mu dorobić kilka stron ;-) Całość jest delikatnie ozdobiona i mocno pochlapana. Jak zawsze ;-)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.


Hello everybody!
Today on 7 Dots Studio blog I inspire with my album from summer bike trip to Bornholm. I’ve made it using our newest, amazing collection “Writer’s block”.
Album contains 26 pictures 10×10 cm. To make it so capacious I had to make some pages on my own. Each page has some delicate embellishments and lots of paint splashing. As always ;-)
I hope that You will like it.


















Użyłam: / I used:


UmWow Studio

 
 








4 komentarze:

SiódmyAnioł pisze...

Piękna okładka i fantastyczne wnętrze! Cudna pamiątka :)

anai.pl pisze...

Świetny jest! I na pewno będzie wspaniałą pamiątką :)

KOLOROWY ptak pisze...

fantastyczna oprawa wspomnień! okładka ze swoimi warstwami i wszystkimi detalami urzekła mnie totalnie!

wiosanka pisze...

Dziękuję kochane!
Wasze słowa bardzo dużo dla mnie znaczą <3
A albumik przeglądam codziennie :-)