czwartek, 17 listopada 2016

Carpe diem - Words & Paintery November challenge





Dzień dobry!
Dziś przychodzę do Was z bardzo osobistym layoutem. Użyłam w nim kobiecych, delikatnych kolorów, a zdjęcie pochodzi z mojej tegorocznej letniej, babskiej wyprawy do Norwegii. Jej głównym celem było zdobycie Języka Trolla - niesamowitego górskiego szczytu w gronie 5 kobiet. Udało nam się tego dokonać, przeżycie było niesamowite, ale dla mnie dużo ważniejsze okazały się inne wrażenia. Dowiedziałam się o sobie bardzo istotnej rzeczy. Do szczęścia potrzebne mi morze. Widoki górskich krajobrazów podczas wspinaczki zapierały mi dech w piersiach, ale rozpłakałam się ze szczęścia dopiero gdy następnego dnia mogłam posiedzieć na skałach i popatrzeć w morze...
Tak, tak, jestem zwierzęciem wodnym, morze to moje środowisko naturalne i zapewne dlatego tak często używam nadmorskich zdjęć w moich pracach.

Hello!
Today I am here with You with a very personal layout. I used feminine, delicate colors and the picture that comes from my summer, old wive's trip to Norway. It's main goal was to get Trolltunga - incredible mountain peek in a group of 5 women. We've got that, this experience was amazing, but for me the most important thing turned out to be somewhere else. I've learned a very important thing about myself. I need the sea to be happy. The views of mountaind landscapes while climbing took my breath away, but I cried frm happiness olny when the next day I could sit on the rocks and watch the sea...
So, yes - I am a water anomal, the sea is my natural environment and I think that is the reason why I use seaside pictures so often in my projects.



Na zdjęciu w tym layoucie też widać morze. Jest to Morze Północne a ja stoję na bunkrach u wybrzeży jednej z norweskich wysp. Pełnia szczęścia :-)

In this picture there is the sea as well. This is the North Sea and I am standing on the bunker on the shores of one of Norway islands. Overjoyed :-)


Scrapa wykonałam z materiałów z kolekcji Homegrown z 7 Dots Studio.

I've created this layout of supplies from Homegrown collection from 7 Dots Studio.






Sięgnęłam też po stempelki z nowej kolekcji Cotton Candy Dreams.

I also used stamps from the new collection - Cotton Candy Dreams.
 


Scrapa wykonałam na listopadowe wyzwanie Words & Paintery.

I've created this layout for November challenge at Words & Paintery.





Sponsor




We are a family run business and our goal is to provide the best products and service to our customers that we possibly can. Our wish is for 100% satisfaction with all purchases. If you're not entirely satisfied with any item you've received, please contact us and we will do our very best to help you.

We started selling our mulberry paper roses back in 2007. Since then we've added many new flowers. All of our mulberry paper flowers are handmade using natural, renewable resources. The flowers are all handmade by experienced crafts people using high quality materials and great care is taken to ensure that they are made to the highest standard. The production process does not involve using acid or other chemical additives. We are very proud of the quality and manner in which our flowers are produced, and the fact that they are made using natural, renewable materials.



Wild Orchid Crafts Give the winner a Gift Certificate of £15 eligible in their online store.
 
 
 
 
Na Wasze prace czekamy do 15 grudnia, do północy CET+1.
Powodzenia!

We are waiting for Your projects till 15th December, midnight CET+1.
Good luck!





Brak komentarzy: