wtorek, 15 listopada 2016

Clever
Scrapki - wyzwaniowo November 2016 challenge





Dzień dobry!
Mamy teraz taki czas w roku, że kolorów wkoło nas jest niewiele. Ja tradycyjnie słabo to znoszę, więc aby uzupełnić braki tworzę prace, w których używam więcej kolorów niż zazwyczaj.
Jest to dla mnie niezbędna do życia koloroterapia.
Dziś właśnie chcę Wam zaprezentować jeden z takich projektów.
Scrap stworzony na białym tle, ale mocno ubarwiony mediami i papierami.

Hello!
We have now a time of the year that is very colorless. I don't feel good in such environment, so I create many projects that are even more colorful than always.
I need such color teraphy very much.
And today I'd like to show You one of these projects.
Layout on a white base but colored with media and papers.


Do wykonania tej pracy użyłam materiałów z najnowszej kolekcji 7 Dots Studio "Cotton Candy Dreams" - papierów, naklejek, papierowych elementów, stempli i tekturek :-)
Jestem zauroczona soczystymi kolorami tej kolekcji!

To make this layout I used the brand new collection of 7 Dots Studio "Cotton candy Dreams" - papers, stickers, paper elements, stamps and chipboard :-)
I am totally in love with the jucy colors of this collection!






 

Layout jest moją inspiracją na listopadowe wyzwanie na Scrapki-wyzwaniowo.
 W tym miesiącu tworzymy prace inspirowane żarówkami :-)
Pomimo obecności wykwalifikowanego elektryka w domu, nie jestem mocna w tym temacie :-)
Mam tylko nadzieję że uznacie iż dałam radę ;-)

This layout is my inspiration for Scrapki - wyzwaniowo November challenge.
This month we create projects inspired by lightbulbs :-)
Despite the qualified electrician at home, I'm not strong in this topic :-)
I only hope that you will find that I gave advice :-)



Nagrodami w tym wyzwaniu są m.in. najnowsze kolekcje 7 Dots Studio.

The pizes in this challenge are the newest collections from 7 Dots Studio.






Wyzwanie jest otwarte do końca listopada. Powodzenia!

The challenge is open till the end of November. Good luck!







Brak komentarzy: