środa, 30 listopada 2016

Elegancki czekoladownik - Studio Forty





Dzień dobry!
Jak wiecie w moich pracach bardzo trudno znaleźć jakiekolwiek kwiaty. Ale ostatnio skusiłam się aby sięgnąć po kwieciste stemple Studio Forty i ozdobić nimi czekoladownik. 
Nie żałuję! Kwiatowe stemple okazały się bardzo gustownym, eleganckim elementem, a właśnie na takim efekcie mi zależało.


Hello!
As You know I don't use flowers in my projects. But lately I desided to try the flower stamps from Studio Forty. And I don't regret! These stamps turned out to be a very elegant element, and that's exactly what I needed.


Ozdobiłam moje pudełko bardzo oszczędnie. Wewnętrzna część musi być płaska, żeby bez problemów można ją było wkładać i wyjmować z opakowania.


I decorated my box very minimalist. The inside part must be flat to be put in and out without any problems.

Na zewnętrznym opakowaniu pozwoliłam sobie na przyklejenie kwiatka na dystansowych kosteczkach by uzyskać bardziej przestrzenny efekt, i to wszystko.

And the outside part I decorated with stamped flower sticked on some distances to obtain 3D effect. That's all.


Eleganckie papiery, serwetka, kwiatowe stemple, kilka cekinów i chlapania. Mam nadzieję, że spodobał się Wam ten minimalizm.

Elegant papers, the lace, flower stamps, some sequins and spashing. I hope tht You like it.



Użyłam: / I used:
Studio Forty

7 Dots Studio
Soulmates





Brak komentarzy: