niedziela, 27 listopada 2016

Travel far & wide - 7 Dots Studio


Dzień dobry kochani!
Dziś mam dla Was energetycznego, kolorowego scrapa, którego wykonałam dla 7 Dots Studio.
Zauważyłam, że jesienią, gdy mamy mniej słonecznych dni i naturalnych kolorów, ja tworzę jeszcze więcej niż zazwyczaj radosnych i kolorowych prac. Wydaje mi się, że w ten sposób równoważę sobie poziom szczęścia i radości.

Do scrapa wykorzystałam zdjęcie wykonane na promie tego lata. Płynęłam na Bornholm - moją ukochaną wyspę. Na mojej twarzy widać szczęście i spokój...
Layout stworzyłam z przecudnej kolekcji "Cotton Candy Dreams". Uwielbiam ją za połączenie soczystych kolorów i szarości.


Hello everyone!
Today I have for You an energetic, colorful layout made for 7 Dots Studio.
I noticed that in Autumn, when there’s less sunny days and less colors outside I create more joyful and colorful projects. I think that I just have to balance the level of happiness and light in my life.

To make my project I used a photo taken on a ferry this summer. I was going to Bornholm – the island that I love with all my heart. You can see happiness and peace on my face…
I created this layout using “Cotton Candy Dreams” collection. I love it for the lovely mix of juicy colours and greys.









Użyłam: / I used:




Pięknego dnia kochani!

Have a wonderful day my friends!

 




















Brak komentarzy: