piątek, 18 listopada 2016

Travel



Dzień dobry!
Pomimo listopada w bardzo zaawansowanym stadium, ja bardzo często wracam wspomnieniami do tegorocznego lata. Uraczyło mnie ono kilkoma fantastycznymi podróżami i mnóstwem wspaniałych chwil uwiecznionych na zdjęciach. I teraz bardzo lubię po te zdjęcia sięgać.
Dziś mam dla Was scrapa ze zdjęciem z sierpniowej wyprawy do Norwegii. Dzień przed wyprawą na Język Trolla spędziłyśmy na spacerach po cudownym, nadmorskim, małym miasteczku.

Hello!
In spite of late November outside, I go back to summer memories very often. It gave me a few fantastic trips and lots of great moments captured on the photos. Now I like to watch these pictures very much.
Today I have for You the layout with a picture taken on our August trip to Norway. A day before the climb to Trolltunga we spent on walking through wonderful, seaside little country town.


Starałam się na tym scrapie oddać całą radość i szczęście, jakie były moim udziałem podczas tego pobytu. Zakochałam się w Norwegii a ona odpłaciła mi piękną, słoneczną pogodą i ciepłem :-)

I tried to place on this layout all the joy and happiness that I felt during this stay in Norway. I felt in love with this country and it gave me beautiful, sunny weather and warmth :-)







Scrapa wykonałam zainspirowana też kolorami listopadowego wyzwania Lindy's Stamp Gang. U mnie jednak te kolory nabrały całkowicie letniego charakteru.

I've created this layout inspired also by the colors of November challenge at Lindy's Stamp Gang. Although on my layout these colors became totally summery.

https://blog.lindystampgang.com/2016/11/01/november-color-challenge-is-here/

 W mojej pracy użyłam: / I used: 

Lindy's Stamp Gang

7 Dots Studio
Writer's Block collection



Pięknego weekendu kochani!
Have a great weekend my friends!





6 komentarzy:

JaMajka pisze...

Super pozytywna i energetyczna praca ♥ Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lindy's Stamp Gang!

wiosanka pisze...

Dziękuję Marta!

Cindy Brown pisze...

Amazing again lovely piece thanks for Lindy's Challenge!!!!

Caroline Elliam pisze...

Beautiful take on the color combo, this layout is gorgeous! Thanks for joining at Lindy's stamp gang!

Djamila Khiter pisze...

Beautiful! Thanks for playing along with us at Lindy's Stamp Gang!

Yulianna pisze...

Thank you for playing along with us at Lindy’s Stamp Gang!