piątek, 2 grudnia 2016

Kalendarz 2017 / Calendar 2017





Dzień dobry!
Dla mnie grudzień - koniec roku to zawsze czas na wykonanie kalendarza na rok kolejny.
Mój tegoroczny kalendarz otrzymał jasne, radosne barwy kolekcji Verano Azul z 7 Dots Studio, a ten na rok 2017 ubrałam w czarującą kolekcję Writer's Block i dodałam sporo mediów.
Oto on :-)

Hello!
For me December - the end of the year is always the time to make the nootebook calendar for the next year.
My 2016 calendar has got bright, joyful colors of Verano Azul collection from 7 Dots Studio, and the one for 2017 I've dressed in fascinating Writer's Block collection and I've added media.
Here it is :-)





Mediów sporo, ale tyle, żeby nie przysłonić piękna papierów :-)
Uwielbiam tę kolekcję!

Lots of media, but enough not to cover the beauty of the papers :-)
I love this collection!



Użyłam: / I used:
7 Dots Studio
Writer's Block

Lindy's Stamp Gang
mists

Retro Kraft Shop
rozetka / lace




Już prawie weeked! Niech będzie udany :-)

It's almost weekend. Let it be fantastic :-)


Brak komentarzy: