czwartek, 29 grudnia 2016

Kalendarze





Dzień dobry!
Korzystacie kochani z kalendarzy książkowych? Ja robię to od wielu lat i nie wyobrażam już sobie końca roku bez własnoręcznie wykonanego kalendarza. To taka moja tradycja. Pokazywałam już Wam kalendarz, który wykonałam dla siebie, teraz pora na kolejne dwa.

Hello!
Do You use notebook calendars? I do from a few years. I must admit that I can't imagine the end of the year without making a hand made calendar. It's a kind of my tradition.
I have already presented you the calendar that I've made for myself, now I'd like to show you another two.





Wykonałam je z nowych kolekcji 7 Dots Studio.
Pierwszy - z kolekcji Writer's block, a drugi z kolekcji Cotton Candy Dreams.

I've created them of the new 7 Dots Studio collections.
The fist one from Writer's block, and the second one from Cotton Candy dreams.





A gdyby ktoś z Was z Koszalina i okolic chciałby wykonać pod moim okiem taki kalendarz dla siebie - zapraszam na warsztaty. Wszystkie szczegóły na plakacie.
Zapraszam! :-)

If somebody - from Koszalin and the neighberhood - would like to make such calendar, I invite to the workshop. All details are on the poster :-)




Brak komentarzy: