niedziela, 22 stycznia 2017

Collect memories - mini album





Dzień dobry :-)
Chciałabym Wam zaprezentować dziś harmonijkowy album, w którym umieściłam zdjęcia z ubiegłorocznej sesji zdjęciowej nad morzem. Album wspominkowy, letni, lekki i jasny. Bardzo fajnie spędziłam czas przy jego wykonaniu i mam nadzieję, że spodoba się Wam tak bardzo jak mnie :-)

Hello!
I'd like to show You today a pleated album with pictures from last year session by the sea. This album is summery, light and bright with a lot of memories. I spent fantastic time making it and I hope You'll like it as much as I do :-)








Do wykonania albumu użyłam bazy z Eco-scrapbooking, papierów z 7 Dots Studio (Cotton Candy Dreams), tekturek ze Scrapińca i stempli zarówno z 7 Dots Studio jak i Studio Forty. Dodatkowo na okładce widać badzik w UmWow Studio oraz serwetkę i jutowy kwiatek z Retro Kraft Shop.

To make this album I used a base from Eco-scrapbooking, papers from 7 Dots Studio (Cotton Candy Dreams), chipboards from Scrapińca and stamps both from 7 Dots Studio and Studio Forty. Additionally on the cover You can see UmWow Studio flair and doily and flower from Retro Kraft Shop.


Album zgłaszam na styczniowe wyzwanie Mixed Media Place. Jestem zauroczona jego Moodboardem - kolorami, nastrojem i przesłaniem. Jest fantastyczny!

This album is my entry to January challenge at Mixed Media Place. I am totally charmed by its Moodboard - the colors, the mood and the quote. It is fantastic!


A przesłanie na serio zamierzam wziąć sobie do serca i wcielać w życie. To dużo ułatwi :-)

And I am really going to take to heart this quote. This will make things easier :-)




2 komentarze:

Cindy Brown pisze...

Amazing creation wow lovely thanks for playing at Mixed Media Place challenge !!!

Tusia Lech pisze...

Gorgeous album Aniu :) Thank you for playing along with us at Mixed Media Place